Sunday, June 17, 2007

yine aç kaldım

sonra dedim ki yav olum bırak bu işleri sen zaten bilmiyorsunki doğru dürüst yumurta...

bir de baktım mesajın çağrısına uyarak dedim omlet yapı yiyeyim

aaa bir de ne göreyim yumurta BOZUKMUŞ..
(ulen yumurta nası bozuk çıkar)

dedim olum sen daha omlet yapmasını bile bilmiyomuşun
yine açkaldın yanii

bir yumurta

bir yumurtaydın kırıldın ve dağıldın .ki sen zaten yapış yapıştın
sümük sü yapın o iğrenç görüntün.
bir kez daha yalnızlık
ve ocaktaki ateşin alevinin daha da bi yükselmesi nefrete endeksli
büyüyen ömrüm

içimdeki saçmalıklar

Uyandı gözlerini birden açtı sanki yeni doğmuş gibi kendi içinde yarattığı rahimde boğulurcasına uyandığında nefesi ookadar hızlıydı ki. ayağa kalktı yerdeki karolar üzerinde bir kare seçti VE durdu, çırıl çılak vucudunda yer alan kafasında bir kaç plan kalmalıydı uzun uzun düşündü boynu ağırırcasına salladı ama format atılmış beyininde hiç bir şey yoktu hafızası baş ağırısıyla ve algının tamamen bozuk olduğu ,yerçekimin yok olduğu yerde kalmıştı,komutlara yanıtsız öğlece boşluğu seyredip duruyodu.Sorular sorunlar yapılacak şeyler düşünülmesi gereken konular gidenler kalanlar yitirilenler yapılanlar sözler hatalara yalanlar...

o anda sadece loş ışıklar üzerinde yerdeki kirlilikten rengi solmuş seksen ler karolarından parçaların renklerini çözmeye çalıştı duvarlarda loş ışıkta daha da bir sararan duvarlar garip bir koku ev gibi.sessiz kimsesiz
sakın
bu öyle yalnızlk alır bedenimi falan değil
çözer kendini yavaş okadar sarılmıştırki dünyaya daha doğar doğmaz
mastrbasyonla beyninden atamdıkları cabasıdır ilişkilerinin arta kalan kırıntıları, nefesler boynunda dolanan ,öpüşmeler boşluklarla.Yönetemediği acemi trafikte arıtk İĞNE DÜŞER ELİNDEN VE IŞIKLARDAN YAVAŞ YAVAŞ ENJEKTE EDİLİR YAVAŞ YAVAŞ RAHİMDEKİ KARANLIĞA GÖMÜLÜR
ÖLÜMMÜ?DOĞUMMU?

Monday, April 16, 2007